دروغ هاي متداول برخي پسران به دختران همراه با معاني آنها(طنز)
نوشته شده توسط : فرشاد وبهنام

دروغ: بعدا" باهات تماس مي گيرم

 

معني: ديگه هيچ وقت منو نمي بيني

 

دروغ: تو قسمتي از وجود مني- نمي دوني تا چه اندازه دوستت دارم

 

معني: تو براي من به اندازه كافي زيبا، باهوش و پولدار نيستي ميزارمت كنار

 

دروغ: اون دختر هيچ تيريپي با من نداره - ما فقط دوست معمولي هستيم

 

معني: عاشقشم

 

دروغ: من ترو براي وجود خودت دوست دارم

 

معني: من فقط دنبال ارتباط جنسي هستم

 

دروغ: آخر اين هفته با دوستام داريم ميريم كوه

 

معني: داريم ميريم دختر بازي.

 

دروغ: مي توني 5 هزار تومن بهم قرض بدي؟ تا آخر هفته بهت برميگردونم

 

معني: پولتو ببوس و باهاش خداحافظي كن.

 

اين هم شايد بزرگترين دروغي باشد كه تا بحال گفته شده:

 

دروغ: قول ميدم تا زمانيكه مرگ مارو از هم جدا نكرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداري كنم

 

معني: ازت ميخوام لباسامو بشوري، خونمو تميز كني، غذا برام بپزي، وقتي مريض ميشم ازم پرستاري كني، از بچه هام مراقبت كني، به دوستام و خانوادم سرويس بدي . هر وقت بخوام ميرم با دوستام و دختراي ديگه گردش، هيچوقت پول بهت نمي دم و هيچ كلمه خوشحال كننده اي بهت نخواهم گفت و هيچ كاري كه براي تو جالب باشه انجام نخواهم داد!





:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: